11.12.2010

GLASSKO

Juletrepynt i glass er noe av det vakreste som finnes, og heldig er den som har noen gamle juletrekuler, fugler eller kongler liggende. Jeg har samlet og arvet så endel "knusepynt" har jeg på lager. I fjor fikk ikke den gamle pynten feire jul, kattunge + knusepynt = katastrofe, men i år skal glasspynten få være med.  I kveld skal denne damen ut på vift, ikke i sko av glass, men høye hæler blir det! Gode venner, god mat, fine klær og dans, dans, dans. Det skal bli så himla kjekt! Fin lørdag, alle sammen!

10 kommentarer:

Anonym sa...

Ja hærlig med gammel pynt, glad for d lille jeg har etter bestemor <3 Ha en super kveld, selv på julebord ikveld, ikke helt hælæ i taket på meg da, 26 uker gravid, men skal kose meg for d!

Hilsen Linn, Sarpsborg

Lappeline ♥ sa...

Nydelig sko.....liker også gammel julepynt....
Ønsker deg en fin lørdag på vift

Klem til deg

Fågel Blå sa...

Åhhh så vackert!!!!!
Kram Kathrine

Lobeliadamen sa...

Nåja, det spørs om du ikke heller bør vurdere slagstøvler og sydvest :-))
All julestemningen er jo borte...buhu....nå er det bare våt granbar så langt øye kan se......

Jaja, får satse på å få opp stemningen innedørs istedet!

Kos deg på vift :-)

Klem W

Blått til lyst sa...

Nydelig sko!
Og - når kommer Askepott og stesøstrene for å prøve den?

Magdalena sa...

nyyyydelig.... magisk....
og den grisen oppe til høgre, nå har eg kjøpt en sånn (på anemone)
goklem,koooose deg....

Mitt hvite hus sa...

Nydelig sko... så koselig æ ha en slik en da... minner meg om askepott..

Nyt helgen =))

klemmer

Som mine dager er sa...

Kos deg ute på vift. Og den gamle glass-skoen var jo vidunderlig. Vi har ikke slike fine ting lenger, butikkene bugner jo over av alt annet.

Måtte le av praten mellom deg og to-do listen din. Haha ha... vi har hatt mange tilsvarende prater meg og listen min også. Men den vinner alltid til slutt. Og likvevel er jeg fornøyd. Kan du fatte ;-)

Klemmer deg Lisbeth.

Marit

Catje sa...

Nydelig sko! Vi har fått utdelt deler av svigermors julepynt i år siden hun ikke bor hjemme lenger. Det skal bli veldig koselig å pynte med litt gammel julepynt, både i skjørt glass og sprøtt papir. Alle mine gamle juletrekurver er jo hos mine foreldre, så det skal bli koselig å få noen på treet igjen!

Catje

Livy sa...

Ønsker deg en fantastisk kveld! Klem fra Livy