16.01.2011

FORANDRING FRYDER

Yihaa! Pluss 7 grader ute, stiv kuling og plaskregn! *Kong Vinter, denne omgangen har du så tapt, gå hjem og grin til din mor!:)  Nye forsyninger med snø og is kommer nok, men den tid og den sorg. Håper jeg kan kaste støvletter og brodder vegg i mellom og nyte bar asfalt noen dager -  krysser fingre. 

Her feires seieren med ny pute i sofaen og friske ranunkler på bordet. Endelig fant jeg en pute som passet perfekt til det isblå teppet! På en skala fra 1 - 10, hvor fornøyd er jeg med det? 10! Ha det godt, vi blogges ved!

25 kommentarer:

Hilsen Bodil F.T. sa...

Perfekt pute til nydelig teppe!!

Deb sa...

So Beautiful! The colours are so 'spring-like' Kitty of course is gorgeous, too. Hugs, Deb=^..^=x5 Canada

Anonym sa...

Oh I am loving the bird pillow!! I would love to try and sew one as I doubt I will ever find one for sale!! It is precious and your photos are lovely!

bee blessed
mary

Naturally Carol sa...

What a beautiful bird cushion..speaking of cushions...I am making some cushions for the flood victims in Australia. If anyone wants to make one and send it to me to pass on to them, please email me...(email found on my blog)...and I will send you my address. I know others are collecting other handmade items too. We just think that something handmade is a touch of love for these people who have often lost everything...it will give them a sense of being loved and make their new houses into homes. Thank you.

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Gomorron
Ser en till som gillar ditt blåa täcke, där ligger hon skönt. Kung Bore har semester här också, plusgrader känns jätteskönt. Det var en vacker kudde, i din soffhörna är det vår.
Kramar
AnnaMaria

Fågel Blå sa...

Åhhh så underbara super fina bilder!!!!!
Och vilken kudde!
Ha en fin Söndag!
Kram Kathrine

Linda sa...

Hei Lisbeth!
Hos deg var vårværet kommet:)Mildt og regn her sør også.
Nydelig pute og vakert teppe.
Ser din pus også koser seg på teppet og vinduskarm.det gjør vår også,vil nesten ikke ut.
Ha en fin søndag i ruskeværetet.
Klem:))

Mitt hvite hus sa...

heisan O=)

Kjempeflott pute du fant deg da..og den fortjente du..
ja nå håper jeg at regner fortsetter til all snø og is er borte.. manb føler seg nesten litt is fast..når veien og bakken fra huset er klink is...
bilen fikk jeg flyttet opp i går... den sklei på glatten så hjertet hoppet ut av kroppen nesten..**

nyt søndagen

klemmer

beate sa...

åh, nydelig pute!!! perfect match!

klem beate

Lappeline ♥ sa...

Nydelig pute og har faktisk sett på den selv
Ha en fin søndag og nyt asvalten hi hi

Klem

Anita sa...

Lekker pute. Har sikla på den selv jeg!!

Jorunn sa...

Ååå, nå ble jeg misunnelig! Puten var aldeles nydelig! Jeg elsker pip-piper nemlig, så denne likte jeg. Og det passet jo perfekt til teppet ditt :)

Anonym sa...

Hei.
Koselige bilder. Kjenner vårfølelsen kommer krypende. Er litt lei vinteren nå jeg. Synes den har vært lang nok.
Bloggen din hadde virkelig ikke vært det samme uten den skjønne katten din. Må trekke på smilebåndet hver gang. Er jo så søt. Faktisk så ligner den ganske mye på min :-)
Ha en fin søndag!

Trine

Ines sa...

It looks really fabulous!!!! Penny is a beauty :-)

Enjoy your Sunday-

hugs, Ines

Tove sa...

For en nydelig pute, en helt klar 10'er ja:)

Federica sa...

oh so pretty! yes the spring is coming.. slowly coming and I am looking forward to it! your cushion is gorgeous, like your blog and your penny (I have a penny too, but she is all black!)

hugs federica

tante fiolett sa...

Superskjønn pute!!! Her regner det også..!!
Good søndag til deg og pus:) Klemmer fra Jeanette

lillpastill sa...

Helt enig til været som herjer ute - ÆSJ.. Men en ting jeg ikke hadde trodd var at jeg noen gang skulle kjenne en liten glede på innsiden når jeg hørte regnet som pisket til takvinduet i natt - kanskje vi blir kvitt isen - så for meg må regnet bare herje på, jeg er lei av å ofre armer og ben bare ved å titte ut av vinduet, for så gale har det faktisk vært!!

Puten var bare NYDELIG! kan jeg spørre hvor du har kjøpt den?

Nå kom jeg på at jeg hadde planer om å lage en søt liten sak, er jeg skikkelig effektiv så kanskje jeg viser den her senere!! :)

Et lite spørsmål til, mamma`n min og jeg tenkte kaste oss over disse påskekyllingene som du viste litt tidligere, tar det lang tid?

Ha en fin fin søndag
Klem fra meg

Sommerhusstil sa...

Hvor ser det bare hyggeligt og forårs agtigt ud. Klem Betina

Hilde sa...

Åh - ranunkler er min favoritt - nå må jeg på leting... Lekker pute - deilig og vårlig! Pusen er så vakker.
Klem HIlde

Maratonjenta sa...

Lekker pute og lekker blogg!! Jeg legger meg til som følger jeg:-) Tar jeg ikke feil så er den puten fra Kremmerhuset, jeg så på den igår og var på nippet til å kjøpe den før jeg husket kjøpestoppen som ble innført i januar av den fornuftige fyren på min høyre skulder. Den kjøpeglade jenta på min venstre skulder var ikke enig og har lovt meg en pute i februar:-)

Søndagshilsen fra Maratonjenta!

Datt sa...

Nydelig pute, nydelig pledd, nydeligst pus! <3

Sologbolig sa...

Nydelig pute og ranunkler. Her har pøsregn og varmegrader ført til ras nedover alle fjellsider. Ikkje noe særlig !! Derfor vil eg ha vår FORT!!!
Ha ein fin kveld. Klem

Hurpe sa...

JA! Slik skal en ekte vestlending tale! Hurra for sørvesten og regnet!

Hurpe

~ ♥ LISBETH ♥~ sa...

Hei Trine og takk for hyggelig kommentar. Jeg skal hilse Penny og formidle de gode ordene:)
Klem