07.03.2011

VÅRTEGN PÅ MANDAGER

Søte fugler på syrinkvister blir vårtegnet herfra denne mandagen. Disse sydde jeg for ikke så lenge siden, syntes de var supersøte helt til jeg kjøpte boken "Sy" av Cath Kidston i forrige uke. Selvfølgelig var der mønster av enda finere fugler - med vinger.

Mine fugler mangler vinger. *hmpf*  Anyways, anbefaler boken for de syglade, veldig mye fint småplukk som kan syes, og som definitivt sprer vårstemning i heimen. 

Og tenk - syrinen og forsythiaen har fått lubne knopper på de greinene som står lunest. Det går rette veien, folkens. *smil*

15 kommentarer:

Frøken Anker sa...

Dine fugle er meget yndige. Minder om en blanding af HOUSE DOCTOR og GREEN GATE - og dit eget design ;-)

Hav en skøn dag
Birgitte

Monica sa...

Hei på deg.
Flotte vårlige bilder fra deg, og fuglene dine (uten vinger) var superskjønne.

Ønsker deg en riktig fin uke.

Anonym sa...

Oh it's funny... I've taken almost the same picture, I mean your last one... I posted it last week on my blog.
Nice place to visit here.
Have a nice week.

Naturally Carol sa...

The birds hanging from the little branches in the pink jug are just beautiful!

Lappeline ♥ sa...

Kjempe søte fugler og boken har jeg kjøpt....mye fint i den.
Ha en fin dag
Klem

Magdalena sa...

likte dine fugler best... nyyydelig søte!! vet du, jeg ville skifte navn på bloggen min, ikke tenkte jeg da på at det ble ny URL og at blogglistenen mine forsvant...
¨sukk ¨ men du klarte det....
klem og fin ny uke!

Bringebær sa...

Nydelig vase du har greinene i! Er den ny eller arvegods? Godt å se at nye knopper er på vei, skal se det ordner seg i år også!

h.espe sa...

Sååå utrolig søte disse var da! Den boken skulle jeg svært gjerne hatt altså :o)

Nydelig uke til deg!

Klem fra Hildegunn

LOPPISLIV sa...

Jättesöta små tyg fåglar du sytt...ser helt ljuvliga ut, vad duktig du är. Ha en fin kväll. Kram Paula

liven sa...

Kjempeskjønne fugler du har sydd :o)
Koselig å drive frem kvister innendørs nå på denne tiden.....men ser ut til at vårtegnene er kommet lenger i din hage!
Knoppene dine er lubnere er mine forståss :o)

ha en fin uke Lisbeth

Mitt hvite hus sa...

De skjønneste fuglene du har laget Lisbeth...

hører de kvitrer ute.,.men de må jo fryse stakkars..

takk for lykke ønskningene.

klemme r

Rosemary and thyme sa...

Skjønne fugler!
Du har en vidunderlig blogg!

Klem Tove

-Kamilla- sa...

Nydelige fugler du har laget, hva gjør det vel at de ikke ser ut som Cath Kidston sine? Nei, nyt dem slik de er :0) Ååå, kjenner jeg lengter etter vår!! Bare to meter snø som må bort først... :0(
*Klem*
-Kamilla-

Millygarden sa...

Åh så härligt vårtecken och så vackra fåglar! Mobilen är verkligen som en karamell!

Kram Marina

elisabete sa...

Magnific blog!