03.04.2011

BÆÆÆ

Hei og hopp! Har dere vært innom Mia og sett de første lammene som er kommet på gården? Åhh!- som de er søte. Vil også ha....


Jeg får nøye meg med katt og små, fine lam fra Maileg. Lammene skal få følge av annen pynt når påsken melder sin ankomst. Hvis de overlever da...:)

Ypper-du-blikket!
 Katt og fjærpynt er ingen god kombinasjon, så derfor øynet jeg håp om at pynt i tre kunne få være i fred, men neida.

Trøsten får være at disse er vanskeligere å ta knekken på enn sarte påskekyllinger, men om hun angriper lammene hver dag, tenker jeg de havner i en grein som jeg akter feste i taket. Ha det godt, jeg må hive duken i vaskemaskinen, og vaske opp alt sølet som ble resultatet av denne bildeserien:) Tudelu!

16 kommentarer:

Hulda sa...

Så nydelig påskepynt! De lammene var veldig søte. :) Kan tenke meg katten er vill også, ja. :) Lekne bilder du har tatt.

Kjempefint er det også blitt i gjesterommet deres. Herlige farger!

Lene sa...

Først så jeg lammene og blev forelsket. så så jeg katten og er nu vanvittig forelsket. Sikke dog en dejlig og smuk kat. Kender i øvrigt godt til det der med at begrænse pynten på grund af legesyge katte. Knus fra Lene

Marina sa...

Ja der er ikke meget der kan konkurrerer i nuttethed med ægte levende påskelam. Dine fra Meileg er nu også skønne.

Mange forårshilsner.

Lobeliadamen sa...

Pusen er til å dø for!! SÅÅÅ skjønn!!!! Lammen også altså :-)

Klem W

Refleksjon på livsvegen sa...

Søte pusen!

Ha flott søndag!!

De små øyeblikk sa...

Hei :)

Flott påskepynt, deilig med disse høytider vi kan pynte til..love it!

PS: Pus er en skikkelig "pusør" ;)

Klem Kjersti

ETT RÖTT MONOGRAM sa...

Hi hi, det var väl en jätterolig ny leksak tyckte kissen. Har du tur så tröttnar hon, annars blir det väl en gren i taket. Jättesöta lamm, så fint och hänga i riset.
Kramar
AnnaMaria

Tee of Vinnord Cottage sa...

ha ha... sånn er det med Hulderpus også... hun angriper ALT som angripes kan! :D

lavendel mio sa...

Så søt pusekatten din er altså:)
Nydelig påskepynt du har kjøpt, ikke lenge til påske nå:)
Klem Hanne

Anonym sa...

Kreativt å pent :o)

Bildene du tar fanger virkelig inn "rampen" Penny :o))

Hilsen Solveig G

-Kamilla- sa...

Nydelige lam, får håpe de klarer seg til påske. Nydelige Penny, bare en gul sløyfe så mangler så er hun påske pyntet hun også ;0)
Du får kose deg med dukvask og rydding!! *Klem*
-Kamilla-

Asbjørg sa...

Det var helt nydelige lam!Og den katten er bare utrolig herlig!

Li/Småtingene sa...

Påskelam! Så nydelige de var - nå kom det ennå mer på ønskelista, gitt ;-) Supert å pynte med lam til påske :-))

Ha en fin start på den nye uka!
Klem :)

Min Verden sa...

Hvis jeg hadde fått frem flere skulle du fått en - men den første og eneste må jeg beholde selv ;)

Vintagepia sa...

Hærlie du...hærlie Penny...hærlie små lam...bære ælske de bildan dine!!!
Sååå koseli`at du likte awardn...og dæinn e ækte...førr ho Penny...og førr deg :o)Ha ei fin uka...har bestillt masse rægn!!!
Vintagepia

PS Har vorre ijnnom Mia sin blogg og sedd på lamman hennes...dæm e bææææære læææææker:o)DS

Essay_writer sa...

does this take a lot of time?